【分享經驗】屋企變成攝影棚。自己操刀影初生BB相

和牛B初生嘅時候,由於我乜都唔識,所以我錯過咗拍攝嘅黃金時間。

幾年之後,我終於機會參與到關自己事嘅New born相啦,而個Baby係和牛姨媽嘅BB呀~~~
即係和牛B要做表姐,佢有個小表弟呀~


影New Born最佳嘅時間係出生後12日至1個月大最好,BB通常都會瞓梗覺。

拍攝當然要準備好一系列嘅衫仔同道具啦~
衫仔方面,我都係從淘寶買返嚟,洗乾淨用。

淘寶嘅款式係超多,睇到花多眼亂。


淘寶搜尋字眼:新生兒拍照道具


最後我揀咗Minions連香蕉套裝,另外買咗一套及大紗巾同埋背景用毛毯。


另外,我再喺另一間店買咗個道具,作為造型用嘅,個樣有少少似孕婦咕臣。


拍攝日當日小表弟只有13日大,超柔軟。
衫、道具已經準備好晒,今日仲有和牛B小助手幫忙拍攝。


屋企頓時化身少少攝影棚,由於屋企陽光充足,所以完全唔需要補燈拍攝。


全靠和牛B有英文字母嘅積木,增添不少色彩呀。


毛毯底加入道具咕臣,有助擺Pose同埋BB會瞓得舒服少少,唔洗直接瞓地下。



而網上有唔少片段係點樣包裹BB,同埋擺Pose。
不過講真,我都真係好驚會整親BB。
所以好多Pose都係維持返平瞓狀態就最為安全。

Youtube 搜尋字眼: newborn photography tutorial

開始影相之前,BB最好食飽奶奶先進行。
仲有就係,記得留意室內溫度,唔好凍親BB呀。

和牛B真係好鍾意小表弟,祝表弟快高長大,身體健康,人見人愛!


--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店