【Peppa迷注意】YATA x Peppa 限定店 [ 最後今日 ]

身為Peppa Pig迷,我今次真係收風收得遲咗!! 限定店最後兩日我先至同和牛B去,不過當日係5月1日,仲有Peppa Pig見面會!! 


和牛B超級開心,因為早幾日先睇完Peppa Pig Live,再可以同佢手拖手合照。



限定店。超級吸引
款式、種類真係超級齊全,好多我都未曾喺香港見過,重點係大部份都有折扣優惠呀。

有食品、玩具、床上用品、圖書、教材、服飾等,真係要乜有乜呀!!

玩具、玩具,仲有玩具,玩具都有唔同嘅種類,有樂器相關、運動相關都有。


而我哋都係比較鍾意有Peppa Pig figure公仔呢種玩具,有啲款我喺未曾見過又或者係好罕有添呀。





我覺得好罕有嘅款式,Deluxe嘅露營車,同埋可以著雨褸嘅Peppa。


康樂棋套裝仲做梗優惠。


除咗玩具,仲有手袋、筆袋、水樽類等。


床上用品仲做梗8折優惠,仲有Peppa嘅咕臣都同樣有折。


康樂棋、神奇畫板、仲有煮飯仔玩具。


Peppa Pig嘅地墊、沖涼玩具。


圖書、Flash Card、填色書冊、教材等等。


男仔女仔都啱嘅服飾系列,全部都有折。


仲有仲有,維他Peppa Pig奶都一樣做梗優惠。


最後今日咋,事不宜遲,快啲去啦!!


Peppa Pig見面會只限5月1日,我哋都係4月30日,睇到Peppa Pig Facebook專頁先知道5月1日有Peppa Pig見面會呢。


見面會時段 : 
14:00 - 14:20
14:40 -15:00
15:20 - 15:40
16:00 - 16:20
16:40 - 17:00

YATA x Peppa Pig開心遊戲日限定店
推廣日期:4月19日至5月2日(三)
地點:新界荃灣荃灣廣場4樓一田百貨
--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份