【父母反思】你有真正了解孩子嗎? 點先叫做曳?

為了生活一星期五天都要去工作,奔波勞累。
上班的疲累,以及照顧小朋友的疲累一齊累積。
攰,唔夠精神休息,往往就會好容易轉變成負能量…
變到無耐性,亦好容易就會發脾氣。


當小朋友做出與自己預料之內嘅行為,例如小朋友食飯已經食得慢,食食下飯飯又堅持話要飲水,你叫佢食完先飲,佢堅持唔肯。
咁呢個時候,第一句你會講咩?

「點解你咁曳,唔聽話?」

而大人往往都係,當小朋友唔合作,唔配合嘅話,都會標籤為「曳」。

其實會唔會小朋友覺得食物過咸,又或者真係好口渴,所以要咁堅持呢?


我每日都會反思,到底自己對和牛B所做嘅行為、言行是否正確。
而我得出嘅結論係,我一感到疲倦,和牛B唔乖乖配合我要求,我就會覺得佢曳同埋唔聽話。

例如: 快手執玩具、然後刷牙瞓覺,佢懶懶閒唔執玩具,我就會覺得生氣。


但諗深一層,我屋企玩具同埋圖書雖然好多,但係和牛B平日大部分嘅時間都喺婆婆屋企。
所以佢根本想玩呢啲玩具、睇圖書嘅機會都好少。
每晚喺婆婆到食完飯,返到屋企就只有一小時俾佢玩下玩具、睇下圖書。


而對一個玩樂大過天嘅小朋友嚟講,和牛B會唔願意去瞓覺,其實都好正常。

小朋友思想好簡單,亦好率直。
如果父母能夠將工作嘅煩惱、疲倦都忘記,再花點耐性去了解孩子嘅需要。


就唔會再出現,「曳」嘅情況。

小朋友出現搗蛋行為,或多或少係想引起父母注意。

在和牛B嘅角度,其實佢星期一至五都好渴望我同牛爸可以快啲收工返去同佢玩。
呢個就係喺我了解之下,得到嘅答案。


            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份