【親子育兒】為小朋友準備窩心的生日。比高消費派對來得更有意義

講下講下和牛B就已經係一個三歲嘅人仔嚟,好有主見,好有性格。


仲記得和牛B第一年生日嘅時候,作為新手父母嘅我同牛爸。

見到和牛B身邊朋友都會出去租場搞Party,自己二話不說都出去租場地邀請朋友嚟玩。

當時整個生日Party、包括場地租用、食物、小禮物、佈置等,總共花費了五千多元。


諗返轉頭其實BB一歲係好開心嘅,不過開個咁大嘅Party其實得大人記得o架咋。


到和牛B兩歲嘅時候,我哋今次無再大搞了,只係約齊和牛B嘅好朋友上嚟屋企到玩。
屋企加少少生日主題同Peppa Pig嘅汽球,嘅生日大食會。
其實都好足夠了,因為佢都好開心。


兩歲嘅時候和牛B已經開始鍾意Peppa Pig了,上次呢個款嘅蛋糕,我哋足足食咗三次! 


今年和牛B三歲,佢仍然係超愛Peppa Pig。幾個月前其實我就已經計劃梗要整一個Peppa Pig蛋糕俾佢,糖皮蛋糕原先係我最想做嘅款式,但係我雙手對糖皮敏感,而且難度同時間相對都要花得比較多。重點係我想俾個驚喜和牛B,所以要秘密進行。

最後,我諗咗一個最簡單嘅方法去做。

先製作一個海綿忌簾蛋糕上面,再灑大量朱古力碎,再配合下面嘅主角Peppa就完成了。


我上網買咗個Peppa Pig嘅半立體冰條模返嚟,再喺蛋糕烘焙店買咗粉紅色嘅朱古力返嚟,整溶朱古力倒入模具入面,雪返硬身再加返裝飾就完成。




朱古力Peppa我分咗兩晚去做,蛋糕早一晚焗,第二晚收工後即刻趕返去整Cream。
整好晒成個蛋糕先再接返和牛B,所以佢完全唔知道我為佢整蛋糕。
其實我覺得蛋糕做得唔係好靚,因為趕功課好心急嘅心情去做。
因為唔想太夜先接和牛B,所以超焦急。

到和牛B見到個蛋糕之後,佢真係超開心! 
一直都望住個蛋糕咪咪咀笑,好開心笑得好甜。


到佢見到自己份生日禮物嘅時候,佢終於都忍唔住大笑咗出嚟。



睇返過去兩年,我覺得第一年咁高消費其實和牛B都享受唔到。
又或者當年佢太細個未識,但我相信就算而家我出去租個場地去玩,佢都未必好深刻記得呢件事。
反而,我花啲心思去做一個佢鍾意嘅"Peppa"蛋糕佢仲開心,會有更加深嘅印象。

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份