【好物分享】簡單按鍵即成的「成長紀念冊」。寫書話咁易

自從和牛B出世之後,屋企已經有至少三本寫真集係屬於和牛B。不過,都唔係太滿意,因為紙製唔好,有啲甩色,唔夠精美。

至於好似一本小說、故事書嘅成長紀念冊我就冇了。
而且要製作一個精美排板,係要花好多時間,去排版及編寫。


試問作為在職媽媽嘅我,返工、放工湊女、放假湊女。忙到不可開交,又邊到有時間慢慢製作有故事性同精美排板嘅紀念冊呢?

最近,找到了iPastBook (https://ipastbook.com?sourceId=03913b7969),正好適合忙碌嘅我,iPastBook可以讓我輕鬆地製作一本和牛B嘅成長紀念冊。



只要一鍵將Facebook與iPastBook連接,就可以按照你輸入嘅時段,幫你輕鬆製作。
附有精美排板、文字將Facebook原有輸入嘅顯示出嚟,最方便嘅係所有文字亦可以重新編寫。

^ 封面相片係自己揀相再上傳,書面嘅顏色都可以自己揀。

^ 編輯畫面,可以按照你喜好,刪除或編寫文字,超方便呀!

^ 書冊內頁預覽,全自動精美排板

我大概用咗30分鐘至1小時就完成咗成本書,真係超有效率呀!! 
製作完成後,大概10個工作天就會收到書冊。


我同老公都超級滿意!! CP值超高!! 
我哋係揀咗精裝款,厚皮書面,書紙係高彩印畫紙,唔甩色,超精美!!


入面嘅排板,擺位真係好精美!!


書冊裡,我嘅文字較少,因為我想簡潔啲。


想紀錄嘅相,實在係超多。但係排板嘅擺位,都能夠展現出最好嘅出嚟!


和牛B當佢係故事書咁睇,佢都好鍾意呢本紀念冊。


iPastBook嘅書冊,至少50頁起訂。
呢本紀念冊,作為3歲生日禮物、結婚週年禮物都好適合呢!


--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店