【購物日誌】牛棚新居之淘寶 + 北歐風床圍 x 防撞 x 裝飾

你鍾意一個咩風格嘅睡房呢?
我自己鍾意有點簡潔、少女味道得嚟唔會太小朋友。

新居「牛棚」有兩房,主人房及和牛B的遊戲室。由於和牛B而家仲係同我哋一齊瞓,所以佢間房以遊戲室為主。

睡房方面,我哋係地台床,下面全部都係收納櫃。地台床係單途落床嘅,由於和牛B比較反瞓,我哋又擔心佢會撞牆,所以床圍/ 牆墊係需要設置嘅。

但由於新裝修,我唔想咁快喺牆上面添加任何嘢。所以我目標好清晰,背膠式貼牆嘅牆墊我係唔會選用嘅,我唔想日後拆返牆墊出嚟幅牆會爛咗,要重新油油。俾我搵下搵下,搵到北歐風嘅軟墊床圍,雖然係淘寶貨,但性價比很高!

 

淘寶價RMB¥129/套 (未包運費)

評價: ★ (5星為滿分)

- 無色差
- 唔甩色 (我買咗兩套,一套粉紅色、一套係黑色款,重點係連黑色款都冇甩色。)

- 屋子型軟墊套,容易拆除清潔

- 另配橡筋帶子,可綁在BB床使用
 



我買咗兩套主要圍住床頭同埋床嘅前半部份,因為一套4塊大概只有120cm長,我覺得唔夠,再買多咗一套,兩套自己可以隨意組合,效果一樣好靚同埋好襯。


呢款床圍除咗可以保護和牛B撞牆之外,仲令間房帶點童趣及少女味,好溫暖呢。


            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店