【孕媽準媽資訊】點樣揀DHA營養補充品 - 文末送禮活動

以前陀住和牛B o個陣我每日都會食一粒DHA營養補充品,因為DHABB腦部、視網膜及免疫細胞構成嘅重要成份嚟。仲可以提高母體同母乳中嘅DHA水平,有助BB出世後嘅腦部發展。
生完和牛B之後,由於我係母乳媽媽,所以我都Keep住食DHA一段長時間。因為能夠保障母乳有足夠DHA外,仲有助預防產後抑鬱症添。

以前陀住和牛B喺揀DHA營養補充品o個陣我真係好苦惱,因為大肚婆每日都要食好多營養補充品,如果全部都好大粒好難吞,咁成個孕期就會覺得好辛苦,日日要啪好多大粒丸咁。而且陀住BB對魚腥味特別敏感同反感,如果DHA營養補充品好大陣魚腥味嘅話,我一定會嘔!所以唔大粒易入口、唔腥、有信心保證嘅牌子作為我先決條件。





我推介美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA俾大家Enfinitas媽媽藻油DHA係適合計劃懷孕嘅你、孕媽媽、母乳媽媽嘅。而佢哋配上天然檸檬香味,唔腥、大小適中好易吞服,價錢仲好合理。每粒Enfinitas媽媽藻油DHA膠囊含200mg DHA,係世衛建議準媽媽同母乳媽媽攝取嘅至少份量嚟。藻油DHA安全性,仲獲得美國食品及藥物管理局 (FDA) GRAS ,安全可靠,絕對係信心嘅保證嚟。
一樽有30粒,每日一粒,足夠一個月嘅份量。

💟💟💟<< 參 加 方 法 >>💟💟💟
1️⃣️即Like 美贊臣Enfinitas 及 和牛b的成長日記 Facebook專頁
2️⃣️Like & Share Facebook Post (請設定為公開)
3️⃣️Tag 3個準媽、孕媽、母乳媽媽朋友
<截止日期> 2018年2月11日 (23:59)

【條款及細則】
必須完成以上指示,經確認後會選出得獎者並以inbox通知索取就近順豐站/智能便櫃地址(或編號)。
產品將會以順豐速遞方式寄給得獎者。
如有任何爭議,和牛B的成長日記保留此活動的最終決定權。

            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店