湊B日記 – BB第一個聖誕節

一直以來, 我都好鍾意聖誕節。細個時覺得好熱鬧, 又好鍾意唱聖誕歌嘅氣氛, 當然, 非常膚淺嘅我, 最鍾意聖誕嘅首要原因就係因為可以收禮物、拆禮物! (原來我細細個已經係咁港女性格) 人大左, 唔係唔鍾意呢個節日, 只係好多時, 一到12月過後就會收到一張金光閃閃嘅信用卡Statement~正所謂有咁耐風流, 得咁耐乜乜啦~~ 有借有還丫嘛~ 而且, 禮物方面唔付出點有收獲嘅道理, 令我開始對聖誕嘅熱情冷卻左dd~~不過, 而家好多時, 買禮物真係出於一份心意, 我想送就會買~
 
而今年, 係悠悠B首個聖誕節, 其實對一個BB黎講, 佢根本唔知係做乜。就只有我呢個阿媽好興奮, 因為可以幫悠悠B著件聖誕衫、扮到紅噹噹、買禮物俾佢拆咁~今年亦比往年多左Party, 因為多左BB party~真係好開心, 亦好enjoy BBparty
 
 
 
今晚係平安夜, 但悠悠B已經去左2Christmas Party~你地呢? 又去左幾多場先??
 
第一場係大人嘅主場, 第二場就係同wow (INBRIDE 和楊小寶, orangecelia橙媽媽和摩摩wingyincat和芷攸patpatchiwu bbwinwinwinchum chum, , roy1103jo和幸晴, awong和姚bb) 開嘅大中小B Party x DIY絲帶聖誕樹~真係好開心~感謝Monei俾大家踩場~反轉左佢屋企~超熱鬧, 個個BB我都好鍾意~但唔知點解, 我同老公都會特別偏愛Chum Chum~~佢真係好活潑可愛~~如果悠悠B學到Chum Chum一半咁好動就好啦~!! 唔好成日坐o係到食手指啦仲有仲有~~好多謝幸晴爸扮演聖誕老人黎氹大家開心~
 
 
 
之後仲有幾個Party等住悠悠去~~大家都要玩得開心d~~

大家 聖誕節快樂Merry Christmas!!

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份